Have you ever done something you can't change?

Hej! Har verkligen varit borta länge nu, sorry för det men det har hänt mycket och jag har inte orkat blogga alls. Vet verkligen inte vad jag ska skriva men i helgen har jag iallafall varit hos amanda hela tiden, det har varit sjukt kul, vi har sett på film,varit på stan, varit ute och fotat och bara slappat :) Visar bilderna när hon har skickat över dom.

Juste, har tänkt ändra på designen och headern väldigt länge nu, haha tänker fortfarande det men vi får se när det blir ;P


Kramar/E<3

Kommentarer
Postat av: J E N N Y <3

sv: YÄÄ DE ROCKAR! Helt ärligt, jag i mitten på bakersta raden med fetaste smilet. Ser mini ut :]]]]]]

Jag såg fan lycklig ut<3

2011-03-22 @ 17:03:15
URL: http://jennyodling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska bli roligt emd en ny header :P Du har haft den där ganska länge nu :P

2011-03-22 @ 20:45:43
Postat av: Tess

Söt blogg :D

2011-03-23 @ 18:42:18
URL: http://tessilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0