1/6 2010

Tjoohoo! Sitter just nu och ser på desperete houswifes och käkar lite chips :) Efter skolan så bakade jag Amanda och Sara till skolan imorrn. Det blev chokladbollar och vi åt lite grann också vart väldigt gott! :) Sen gick vi ut och dom tyckte att jag borde se en jävla Per Elofssons skylt i röbäck som jag borde se. Dom pratade om den som om den var jätte stor och nä vi kom dit så jag ba men den dära har jag ju sett tusen gånger, ofta det är Per Elofsson? Och hela vägen dit gick jag och Sara och skrek på varann medans Amanda gick i mitten och skrattade och blev döv på båda öronen :) Men nu ska jag återgå till teven, vi hörs!

Helgens köp:
Skor köpta på 59.

Vet att man inte ser så bra men det är iallafall nagelstenar som jag köpte på loppisen.





Kramar/ Elin <3

Kommentarer
Postat av: Klara

skorna är fina!

2010-06-02 @ 14:23:40
Postat av: Emma

snygga skor ska nog köpa såna fast svarta.

2010-06-02 @ 20:17:44
Postat av: amanda

haha, var ju kul med promenad iaf ;) snygga skor oxå :)

2010-06-02 @ 21:46:35
Postat av: J E N N Y<3

Ge mej skorna? (A)

2010-06-02 @ 22:04:33
URL: http://sweetiiepiee.blogg.se/
Postat av: J E N N Y<3

sv: Okej tack! Jag gillar åxå den sista... Hihi och alla andra ;) <3

2010-06-03 @ 21:54:17
URL: http://sweetiiepiee.blogg.se/
Postat av: J E N N Y<3

Hej snygging ;)

Har du ett bra tips på en bra film? Skräck/Komendi eller vadsomhelst!

Länkar till den me bästa tipset! Lycka till! :D

Vinnare utses på torsdag.

2010-06-05 @ 15:12:58
URL: http://sweetiiepiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0